page contents

فروش فلورین (فلوراسپار، کلسیم فلوراید، فلوریت)

مشخصات و آنالیز فلورین اسیدی، سرامیکی و متالورژی

شرکت توسعه معادن و مواد معدنی آسیا ارائه دهنده فلورین در کیفیت های اسیدی، سرامیکی و متالورژی است. فلورین با درجه اسیدی به صورت فلورین حاوی بیش از 97% CaF2 تعریف می شود ولی بعضی از تولیدکنندگان اسید فلوئوریدریک از 96% یا اندکی کمتر، اگر ناخالصی های باقی مانده قابل قبول باشند، استفاده می کنند. محدودیت ها برای سیلیس، کربنات کلسیم، آرسنیک، سرب، گوگرد سولفیدی، فسفر و دیگر اجزای مضر را مصرف کنندگان تعیین می کنند. محتوای رطوبت کنستانتره های خشک فلورین برای درجات اسیدی و سرامیکی معمولاً بیشتر از 0.1% H2O مشخص می گردد ولی در بعضی از استفاده های سرامیکی تا 0.1 یا 2% جهت تسهیل مشکلات گرد و غبار در حمل مواد حجیم ممکن است ضروری باشد. ناخالصی های مد نظر مشتریان فولادی این شرکت، سیلیس (4% و حداکثر 10%) و کربنات کلسیم (4% تا حداکثر 9%) می باشند. عیار متوسط کلوخه فلورین با گرید متالورژی بین 60 تا 85 درصد کلسیم فلوراید متغیر است. مشخصات اندازه استاندارد برای سنگ فلورین با درجه متالورژی بین 5 تا 15 میلیمتر و 10 تا 60 میلیمتر تغییر می کند. بعضی از مشتریان کلوخه فلورین با دانه بندی های 10 تا 100 نیز به منظور استفاده در صنعت متالورژی استفاده می کنند. معمولاً سایز های کمتر از 5 میلیمتر در صنعت متالورژی و فولاد به کار نمی رود.
مشخصات و آنالیز کلوخه فلورین شرکت توسعه معادن

مشخصات و آنالیز کلوخه فلورین

مشخصات و آنالیز بریکت فلورین شرکت

مشخصات و آنالیز بریکت فلورین

کاربرد انواع فلورین سرامیکی و متالورژی و اسید گرید

فلورین با عیار سرامیکی و متالورژیکی در ساختن شیشه الیافی، در ذوب فلز روی، به عنوان بازدارنده کف کنندگی سبز وانادیوم در تولید آجر با رویه به رنگ نخودی و به عنوان ساینده بر روی بعضی از انواع کاغذهای سنباده مورد استفاده قرار می گیرد. عیارهای مختلف فلورین در تولید کاربید کلسیم در کوره الکتریکی، ساختن الکترودها برای لامپ های قوسی و به عنوان ماده اتصال برای چرخ های سنباده به کار می روند.
فلورین با عیار متالورژیکی یا نیمه متالورژیکی به عنوان گداز آور در تولید سیمان مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده به مخلوط مواد سیمان خام، قبل از ورود به کوره دورانی، افزوده می شود؛ افزودن فلورین سبب می شود کوره در دمای پایین عملیات انجام دهد و در نتیجه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. فلورین به تولید محصول کلینکر نرم تری که خردایش آسانتری داشته و در نتیجه به افزایش انرژی الکتریکی منجر شده نیز کمک می کند.
انواع مختلفی از پوشش های الکترود (میله جوش) از فلورین با مخلوط های فلورین تشکیل شده اند. فلورین با عیار سرامیکی در تولید فلزات منیزیم و کلسیم و در تهیه بعضی از مواد شیمیایی منگنز مورد استفاده قرار گرفته است. در عملیات صنعتی اغلب مصرف کنندگان شرکت توسعه معادن و مواد معدنی آسیا ترجیح می دهند فلورین با عیار اسیدی را به جای عیار سرامیکی خریداری نمایند و آن را به طور متناسبی رقیق کنند.

فروش فلورین

شرکت توسعه معادن و مواد معدنی آسیا به منظور رفع نیاز مشتریان خود و پاسخگو بودن به نیاز بازارهای داخلی و خارجی اقدام به توسعه سبد محصولات و ایجاد تنوع در ارائه انواع دانه بندی های فلورین با کیفیت های مختلف مورد استفاده در صنایع اسید گرید، سرامیکی و متالورژی نموده است. این شرکت اولین و بزرگترین کارخانه کنسانتره و بریکت فلورین را در شهرستان دامغان افتتاح نموده است. مفتخریم پس از تامین مواد اولیه کارخانه های فولاد داخل و باتوجه به رقابت فشرده در بازارهای جهانی توانسته ایم محصولات فلورین خود را به کشورهای ترکیه ، روسیه ، چین و آلمان صادر کنیم. فلورین تولیدی این شرکت به صورت کلوخه با دانه بندی 10 تا 60 میلمیمتر و یا بریکت شده با سایز 40 تا 50 میلیمتر و یا به صورت پودر شده ارایه می گردد. تنوع در کیفیت سنگ فلورین و فراوری آن سبب شده این شرکت طیف وسیعی از محصولات با عیار کلسیم فلوراید 65 تا 95% را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. فلورین تولید شده مطابق در خواست مشتری در جامبوبگ های 1 و 1.5 تنی بسته بندی می شوند. قیمت فلورین این شرکت بسته به کیفیت و دانه بندی آن متفاوت و با قیمت مناسب ارایه می گردد. برای دریافت قیمت فلورین و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
فروشگاه اینترنتی