page contents

کاربرد پیگمنت رنگی در تولید سنگ مصنوعی

پیگمنت (رنگدانه های رنگی) در سمنت پلاست، کفپوش، موزائیک، پودر بندکشی، کاشی، سرامیک، سنگ پله، جداول بتنی و سنگ مصنوعی

برخی از مصرف کنندگان به طور معمول از رنگ ها صحبت می کنند زمانی که اشاره آنها به محصولات تولیدی توسط ملات رنگی است در صورتی که توصیف صحیح آن رنگدانه (پیگمنت) است. رنگدانه ها مواد محلول در آب هستند. آنها در آب حل می شوند و خواص اپتیکی آنها هنگامی که با آن واکنش می دهند محیط خود را رنگی می کنند. طبیعت این پیگمنت ها اغلب ارگانیک است و آنها می توانند طبیعی یا مصنوعی تولید شوند. هنگامی که رنگ کردن محصولات سیمانی مد نظر است انتخاب ما به رنگدانه هایی محدود می شود. رنگدانه های اکسید آهن (زرد، قرمز، سیاه) بهترین گزینه ها هستند. رنگ های آبی مناسب نیستند یا بسیار گران هستند بنابراین برای رنگ کردن سیمان و بتن غالباً از رنگ های اکسید آهنی یا ترکیبات آنها استفاده می شود. همچنین اکسید کروم سبز نیز به طور معمول استفاده نمی شود.
رنگدانه های معدنی شرکت توسعه معادن و مواد معدنی آسیا طبیعی و سنتزی به صورت پودرهای بسیار ریز که بخش عظیمی از پوششهای تزئینی و محافظتی را به خود اختصاص داده اند، تولید و به بازار عرضه شده اند.این شرکت انواع رنگدانه های پودری سیمانی مورد مصرف در سمنت پلاست، کفپوش، موزائیک، پودر بندکشی، کاشی، سرامیک، سنگ پله، جداول بتنی و سنگ مصنوعی را تولید نموده و برخی از پیگمنت های آلی را از کشورهای آلمان، هند و چین وارد می کند. رنگدانه های آلی نظیر نارنجی، زرد پرتقالی، زرد لیمویی و رنگدانه های معدنی نظیر دوده، اخرا، سبز، آبی، گل ماش، امرا و صورتی از محصولات این شرکت است.

فروش پیگمنت های رنگی

پیگمنت های طبیعی از معادن استخراج شده و ناخالصی های آنها حذف و در نهایت خردایش و دانه بندی می شوند. پیگمنت های قرمز رنگ به عنوان اکسیدهای طبیعی آهن یا اخرا شناخته می شوند. ذرات و دانه بندی پیگمنت ها تاثیر بسیاری بر خواص نوری رنگدانه دارد. اندازه و سایز ذرات برای پیگمنت های غیر آلی مورد استفاده در محصولات سیمانی بین 0.09 تا 0.8 میکرومتر است. میزان مصرف هرکدام از پیگمنت ها بسته به نوع پیگمنت، دانه بندی متفاوت است اما به طور معمول حداکثر به میزان 2% وزنی سیمان به محصول پیگمنت های رنگی اضافه می شود. پیگمنت های شرکت توسعه معادن و مواد معدنی آسیا به طور معمول در کیسه های 20 یا 25 کیلوگرمی عرضه می شود. اما در صورت در خواست مشتری ارسال آن به صورت های دیگر نیز امکان پذیر است. شرکت توسعه معادن و مواد معدنی آسیا انواع پیگمنت های رنگی با کیفیت عالی و رنگ بندی های متنوع را به منظور تولید انواع سنگ های مصنوعی با رنگ بندی های مختلف ارائه می نماید. برای ثبت سفارش و خرید انواع پیگمنت با ما در تماس باشید.
فروشگاه اینترنتی