page contents

باریت در صنعت لاستیک

باریت در صنعت لاستیک

باریت در صنعت لاستیک با دانه بندی ریز (عبوری از سرند 325 مش) به عنوان پرکننده در لاستیک و محصولات دیگر از قبیل آستر ترمزها و رویه های کلاچ، مورد استفاده قرار می گیرد. باریت در صنعت لاستیک به عنوان پرکننده، عاملی سفید و نسبتاً روشن، به طور شیمیایی خنثی، نسبتاً غیر ساینده، مقاوم در برابر هوازدگی، جذب روغن پایین و سنگین می باشد.
باریت در صنعت لاستیک های مشخصی که باید سنگین باشند نظیر لوله های گل گیر خودرو، پوشش های کف، غلتک ها و پوشش های آنها، مخروط های راهنمایی و رانندگی و یا به طور شیمیایی مقاوم باشند مانند آستر مخازن، نوارها و شیلنگ های صنعتی استفاده می شود. از باریت در صنعت لاستیک برای میرا کردن صدا مانند عایق بندی محفظه های موتور خودرو استفاده می شود. غلتک های لاستیکی و غلتک های با پوشش لاستیکی، در صنایع مختلفی از قبیل کاغذ، فولاد، نساجی، چرم و لیتوگرافی و همچنین برای کارهای تحت فشار از قبیل جوهرزنی و فشردن (Press) و در ماشین تحریر به کار می روند. باریت در صنعت لاستیک ممکن است تا حدود 20% وزنی از محصول را شامل شود.
شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا با تامین و تولید باریت مورد نیاز صنایع لاستیک موفق شده با تمرکز براصول مشتری مداری، بهره وری و تعهد به ارزشهای انسانی و ارایه خدمات کارا و اثربخش به طرف های تجاری خود، عملا به یکی از معتبر ترین و موفق ترین واحدهای تولیدی بازرگانی فعال در زمینه تامین و توزیع مواد معدنی کشور تبدیل گردد. این مجموعه در نظر دارد تا با تکیه بر دانش روز، استفاده از روشهای نوین، بهره گیری از نیروهای شایسته و مجرب و با نگاه به آینده، تبدیل به یک سازمان موثر و پایدار در بازار معادن و مواد معدنی گردد.
فروشگاه اینترنتی